2015. május 31., vasárnap

10. Fejezet


   - Szia! - mosolygott rám émelyítően fehér fogsorával és cuki gödröcskéivel.
   - Szi... szia - dadogtam.
   - Mi az? Míg nem voltam itt elbátortalanodtál? - mosolyodott el.
   - Justin! - kiáltottam.
   - Mi van? - szólt vissza.
   - Gyere ide!
   - Milyen jó, hogy tíz méterre sincs tőled, de kiabálva kommunikáltok - forgatta meg szemeit az ajtónálló.
   - Tudom - mosolyodtam el.
   - Amúgy csini szerelés - nevetett fel. - Új frizura?
   - Épp most támadott meg minket Rick meg egy másik srác. Azt hiszem vámpír volt, de kapott egy szép tőrt a hátába a démonkánk meg egy cuki nyilat a vállába.
   - Ügyes. És gondolom, kaptál egy édi jelet is a tenyeredre.
   - Ahogyan te is, de lehet egy kérdésem.
   - Bármennyi.
   - Csak ezért jöttél vissza? Hogy tudd kin van a jel és mész is el?
   - Gondolkoztam és rájöttem, nekem itt a helyem. Az öcsém mellett.
   És ennél a mondatnál tört össze bennem minden. Csak Justin miatt jött vissza. A vitánál hozzávágottakkal tényleg elvágtam magam. Éreztem, hogy ajkaim remegni kezdenek és könnyek gyülekeznek a szemeimben.
   - És melletted.
   - Te... - akartam a mellkasára ütni, de megfogta a kezem és közelebb húzott magához. Fejem enyhén felfelé fordítottam, hogy lássam arcát, amit csak gyengén világított meg a lámpa. Ki kell cserélni az égőt.
   - Én? - kérdezte játékos mosollyal az arcán és közelebb hajolt.
   - Beszélhetnél gyorsabban is - szidtam le.
   - Miért? Zavarna, ha nem miattad jönnék vissza? Te küldtél el.
   - A vita - sóhajtottam fel. - Én sajnálom, ki voltam borulva és...
   Magyarázkodásom félbeszakítva megcsókolt. Mézédes ajkai szinkronban mozogtak az enyémekkel. Levegőhiány miatt váltunk el.
   - Én is ideges voltam. Felejtsük el - mosolygott homlokát az enyémnek döntve.
   - Köszönöm - karoltam át nyakát és fejem vállába fúrtam. Jól beszívtam kellemes illatát, amit három napig nem érezhettem.
   - El fogsz engedni? - kérdezte nevetve Dus.
   - Soha - mondtam, még mindig nyakát ölelve.
   - Akkor legalább ne itt kint, mert megfagysz - emelte fel lábaim, majd a sajátjával berúgta az ajtót és a kanapéra ültetett.
   - Ígérd meg, hogy legközelebb nem mész el. Felpofozol, de nem lépsz le - kértem szemeim az övéibe mélyesztve.
   - Ígérem, de hadd nézzem a kezeid - fogta meg csuklóm, majd óvatosan felhúzta pulóverem ujját.
   Észre sem vettem, hogy ilyen csúnyák a sebek. Mindkét kezemen legalább öt vágás, de nem tudom miért.
   - Honnan tudtad?
   - Éreztem. Tudod... - mutatta fel tenyerét -, a kötelék.
   - Hozzá kell szoknom - dőltem el a kanapén, míg lábaim az ölébe helyeztem.
   - Ki volt az? - kiabált Lou és Harry.
   - Nem jöttetek le, így meg sem fogjátok tudni! - feleltem.
   - Dustin! - rohant le szó szerint villámsebességgel Sam, majd lepacsizott a lábtartómmal. - Nem akarsz elmenni? A kiscsaj elég jól harcolt nélküled.
   - Téged foglak kinyírni, ha eltűnik - fenyegettem meg álmos hangon. Szemeim már csukva voltak és pár perc múlva el is aludtam.
   - Ébresztő - simított végig egy kéz az arcomon.
   - Csak öt perc - fordultam másik oldalamra, habár nem kellett volna. Elfogyott alólam a kanapé és a padlóra zuhantam volna, ha nem állok meg a levegőben.
   - Óvatosan - mondta mérgesen az ismerős hang. Kinyitottam szemem és Dustin barna íriszeivel találtam szembe magam.
   - Hány óra? - dörzsöltem meg szemeim.
   - Délután kettő. Huszonnegyedikén. Egy teljes napot átaludtál, szép - mosolygott.
   - Miért nem keltettetek fel? A sütik...
   - Megcsináltuk. Te csak pihenj - emelt vissza a kanapéra.
   - Rick?
   - Se híre se hamva. Úgy tűnik van lelke és meghagyja nekünk a Karácsonyt.
   - Csak tervez valamit. Neki nincs lelke - csúsztam feljebb és magamra húztam a pokrócot.
   - Fázol? - tette kezét homlokomra, majd azonnal el is húzta. - Forró vagy.
   - Robert! Hol van a lázmérő? - kiáltott.
   - Te is meg tudod nézni, hogy vészes-e? - felelte bunkón apa.
   - Még nem békélt meg a tudattal, miszerint többet érzek irántad, mint mások iránt. Fogd meg a kezem - nyújtotta felém az övét.
   - Miért? - tettem, amit kért.
   - Mert nincs kedvem betegen feküdni az ágyban és kíváncsi vagyok mennyire vagy harcias - mosolyodott el.
   Lassan kezdtem jobban érezni magam, majd a megfázás eltűnt, mintha nem is lett volna. Dustin azonnal felrántott, de elvesztettem egyensúlyom és rá is estem.
   - Ha tapizni akarsz csak szólnod kell - nevetett fel.
   - Az, hogy a mellkasodon van a kezem nem tapizás - álltam meg lábaimon.
   - Most, hogy ezt megbeszéltük elmesélheted mi történt a tetőn. Hogy csináltad?
   - Te láttad?
   - Igen. Elég profi voltál.
   - Hát... álarc. Nem akartam, hogy bárki is megtudja. Ha egy védtelen, törékeny kislánynak hisznek úgy könnyebb meglepetést okozni - ültem vissza a kanapéra. - Ezt még a piálós, cigizős korszakomban tanultam. Kellett az önvédelem és a ravaszság.
   - Mikor találkoztunk és... - ült velem szembe az asztalra. - Nem  voltam a legjobb hozzád, de te ellen áltál...
   - Nem ijesztettél meg.  Nem féltem tőled, ahhoz túl... hogy is mondjam... túl helyes voltál.
   - Túl helyes? - nevetett fel.
   - Igen. Ha azt mondom, hogy túl szelíd, az még hülyébben hangzana.
   - Ez igaz. Szelíd egyáltalán nem voltam. Épphogy nem öltelek meg a... erre értetted, hogy nem tudom mire vagy képes?
   - Pontosan. Meg arra, hogy, ha még egyszer megfenyegeted Louist a halál hozzám képest kész felüdülés lesz.
   - Nagy szavak ezek egy ötven kilós lánytól - nevetett fel.
   - Héj! - löktem meg, mire kicsit eldőlt, de nem esett hátra... sajnos.
   - Erősebb vagyok - mondta.
   - Én okosabb.
   - Nekem varázserőm van.
   - Nekem meg egy tőröm.
   - Ha elő tudod venni - szegezett erejével a kanapéhoz.
   - Parancsolj - húztam ki az asztal alól egy csini kis kést.
   - Ne hadonássz vele. A végén leszúrod magad - vette ki kezemből, majd a levegőben tartotta. A penge közeledni kezdett felém, de a nyakamnál megállt. - Látod? - húzta győztes mosolyra ajkait, majd leengedte kezeit, ám a kés nem mozdult. - Én azt is leengedtem.
   - Rick az. Mögötted - szóltam halkan, de későn. A démon leütötte Dustint.
   - Mit akarsz? Nem kaptál eleget a múltkor? - kérdeztem mérges, egyben gúnyos hangon.
   - Nagy a szád a helyzethez képest. Egy ujjal megölhetem - nézett Dusra.
   - Én meg egy dobással téged - vettem el nyakamtól a kést, majd felé hajítottam, ám megállította mielőtt a mellkasához ért és felém repítette. Megpróbáltam elhajolni előle, de túl gyors volt, így egy mély vágást hagyott jobb vállamon. Kezem a sebhez kaptam.
   - A fagyi visszanyal? - kérdezte nevetve, majd erejével felemelt és átdobott a nappali másik felébe. Rég csinálta ezt. Bal kezemre támaszkodva próbáltam felkelni, de nem engedte. Mellkasomra lépett, ezzel fájdalmasan akadályozva a levegő útját.
   - Nos... kölcsön kenyér visszajár - nevetett fel. Dustinra pillantottam, aki éppen fulladozva vette a levegőt. - Ami neked fáj, neki is.
   - Hagyj... békén... minket - fogtam meg lábát és kicsavartam. A padlóra zuhant, majd ráültem csípőjére. A virágtartóból, amit sikerült majdnem összetörnöm kivettem egy kést és nyakához szorótottam.
   - Mindenhol van kés?
   - Igen. Apa eléggé elővigyázatos. Mostmár értem miért. Nem akarja, hogy az ilyen kis pöcsök bármit is csináljanak. Most vagy eltűnsz vagy megöllek.
   Nem felelt csak élesen beszívta a levegőt, majd ijesztően felnevetett. Eltüntette szilárd testét és eltűnt alólam. Ijedten álltam fel, majd körbefordultam, de nem láttam semmit. Hirtelen egy lökés jött hátulról. Azonnal megfordultam.
   - Ne játszadozzunk. Gyere elő és rendezzük le.
   - Még húzom az agyad és rémisztgetlek egy picit - morajlott végig hangja a házon, majd - szerintem - elment.
   - Dustin - siettem hozzá, majd a kést magam mellé helyezve leguggoltam hozzá.
   - Lemaradtam valamiről? Úgy érzem magam, mintha falhoz vágtak volna,majd meg akartak fojtani - dörzsölte fejét.
   - Tényleg?! Nem is tudom miért - forgattam meg szemeim. - Jól vagy? - tértem aggódó módba.
   - Igen. Te? Nem azért, de elég rosszul festesz - ült fel és megfogta csuklóm.
   - Ne. Nem szeretném, ha meggyógyítanál - húztam el kezeim.
   - Car, érzem mennyire fáj. Kérlek...
   - Nem. Meg kell tanulnom elviselni a fájdalmat, nem lesztek mindig ott, hogy meggyógyítsatok.
   - De, ott leszünk - vágta rá gyorsan.
   - Nem védhetsz meg mindentől.
   - Ha te nem, majd én - mondta, majd éreztem, hogy gyógyulni kezdenek sebeim és a vállamon lévő vágás is összehúzódott. - Én csak magamat gyógyítottam. Nem tehetek a kötelékről - vonta meg vállát.
   - Rendben - keltem fel mérgesen, majd a konyhába trappoltam és szinte feltéptem a hűtő ajtaját.
   Kivettem a vizet, öntöttem magamnak majd visszatettem. Dustin furcsán méregetett, mire nekem felszaladt a szemöldököm.
   - Kérsz? - kérdeztem flegmán.
   - Aha, önthetsz - mosolyodott el.
   - Haha, majd töltesz magadnak - mentem el a helyiségből.
   - Meddig fogsz rám haragudni a semmiért? - kiáltott.
   - Ameddig kedvem tartja! - kiabáltam.
   Dus az ajtónak dőlve figyelt.  Szája sarkában láttam egy kis mosolyt, de arcmimikája komolyságra utalt.
   - Sziasztok! - jöttek be a többiek az ajtón.
   - Helló! - köszöntünk bunkón.
   - Háborús övezet, rosszabbak, mint a házasok - mondta Lou és hátrébb lépett.
   - Szóval a semmiért fogsz rám haragudni! Értem! Szólj, ha lenyugodtál és beszélhetünk!
   - Most is azt csináljuk! Magas hanglejtésű kommunikáció! És nem a semmiért haragszom! Kértem, hogy ne tedd, de azért is csináltad!
   - Nem jobb? Olyan nagy baj, hogy nem tátong egy lyuk a válladon?
   - Nem! Az ellentmondásod a bajom!
   - Akkor szokj hozzá! Nem ez az első eset, de nem is az utolsó! - ment vissza a konyhába.
   - Barom!
   - Hárpia!
   - Pöcs!
   - Hisztis! Nem lesz tiéd az utolsó szó! - nevetett fel.
   Felmordultam, majd trappolva a szobámba siettem. Az ajtó majdnem kitört a helyéről, úgy becsaptam. Pár perc múlva kopogtak. Dühösen téptem fel az ajtót.
   - Mi van? - kérdeztem.
   - Gyere le. És apa üzeni, hogy te fizeted az új ajtót - mondta Harry, majd lefutott.
   Én is követtem és ámulatba ejtő látvány tárult elém. Olyan érzésem volt, mintha a Roxfort ebédlőjében lennék. Lebegő gyertyák és a plafon... egyszerűen gyönyörű volt. A csillagos ég rajzolódott ki rajta.
   - Wow... - sétáltam a többiekhez.
   - Boldog Karácsonyt! - mosolyogtak.
   - És itt az ajándékod - tolta elém Jus Dust egy piros masnival a fején. - Egy nem ellenkező, kedves Dustin.
   A piros masni egyrészt aranyos, másrészt nevetséges volt. Gyorsan levette a fejéről, majd átkarolta derekam.
   - Ők akarták a masnit - mosolyodott el.
   - Cuki volt, de az utcára ne vedd fel - kuncogtam.
   Miután kinevettem magam felnéztem szemeibe, majd mézédes, málna piros ajkaira. Azok közeledni kezdtek enyéim felé, és egy lassú csókban összeforrtak. Minden tökéletes volt. Az időzítés, a hely... csak egy dolgot hiányoltam. A fagyöngyöt. A csókot levegőhiány miatt szakítottuk félbe, majd a plafonra tekintettem. Egy aprócska növény lógott a plafonon. Visszatekintettem Dustinra, aki mosolyogva tűrte fülem mögé az egyik hajtincsem.
   - Fagyöngy. Justin mondta, hogy tetszene.
   - Még mindig haragszom rád - mosolyodtam el.
   - Többször kéne összevesznünk - nyomott egy gyors csókot ajkaimra. - A békülésekért megéri. Össze fogok esni - Justin azonnal mögé lépett, hogy elkapta. Pár másodperc után beigazolódott Dus állítása. - Itt van. Rick beszervezte - mondta kétségbeesett hangon.

Sziasztok! Gyereknap alkalmából hoztam egy újabb részt. Remélem tetszett. Továbbá köszönöm a két új feliratkozót és a pipákat. Még mindig nagyon jól esnek :)
xoxo D. D. Brown

2 megjegyzés:

  1. Miért kínzol? Mi az hogy itt hagyod abba? Ha nem hozol gyorsan új részt és megkereslek s véged.. :)) imádtam ,fantasztikus lett.. Siess nagyon az új résszel !<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! Sietek, remélem a halál időkeretén belül megírom :D <3

      Törlés